Basistips voor uw ontwerpinspanningen zijn onder meer plannen en bepalen van kleuren, werken met fotobronnen en het gebruik van de juiste symbolen. Een ontwerper moet beginnen met de kennis van kleuren, want dat is een basisgegeven in het creatieve proces. Een kleur kan worden geïdentificeerd en gecontrasteerd met zijn locatie en toon.
Locatie: een logo moet altijd centraal in uw ontwerp staan, omdat het een visuele impact heeft. Het is goed om tekst te gebruiken om te contrasteren met de omgeving. Er moeten grafische elementen worden gebruikt die bijdragen aan de visuele aantrekkingskracht.
Tonen en kleuren zijn een belangrijk onderdeel van uw logo-ontwerp. Vanwege de grote verscheidenheid aan bronnen en apparaten die worden gebruikt om een logo te maken, moet u rekening houden met het kleurenschema en de toon. Het creëren van een uniek logo-ontwerp vergt veel planning en inspiratie.
Belangrijk
geheimhouding; essentieel
oner; meest effectief
domein; uit te breiden
gezicht; de basis van een ontwerp
Bureau; het logo van uw bureau moet uw bedrijf weerspiegelen. Het logo kan op een munt of op een plaatskaart worden geplaatst om uw klant een gevoel van loyaliteit te geven. Het kan worden gebruikt op een kaart voor een werknemer of promotionele Mightyetch.
afbeelding; een foto van uw merkidentiteit.
afbeelding grafiek; een visueel aantrekkelijk beeld kan uw naamsbekendheid vergroten. Het kan worden gebruikt op een kaart, een notitiekaart, een personeelsbrief en/of een informatiepakket.
informatie; dit kan uw naam, openingstijden of een contactnummer zijn.
Merk op; het berichtelement is belangrijk om de aandacht van mensen te trekken. Het kan boven of onder de tekst worden geplaatst. Het kan naast het logo worden geplaatst voor snelle herkenning.
afkorting; een afkorting is een naam voor een specifiek bedrijf, deze kan worden aangepast
acroniem; een acroniem is een naam voor een bedrijf.
In hoofdletters; de all-caps-versie is professioneel en flitsend. De all-caps-versie is bedoeld om de essentie van het bedrijf te domineren en over te brengen.
masculine; often used in formal settings,masculine fonts are well suited for business typologies. feminine fonts are meant to add a touch of warmth and emotion to a communication.
italic; separates the letters from the alphabets, which contains lines from lines above and below. It is a Checkerboard-like pattern.
ixto; place the letter "X" in the first column and the rest of the lines in the last column. The last column is always the best place to place letters from the font. separation of letters from each other is a good way to make sure that data from the first part of a sentence flows properly from the second part.
ley; Additional letters should be placed above and below the name, but always in the first row from left to right. "ley load" creates a lighter coating on top of the letter. Layer a lighter ink over the letter to cover the entire row in the name.
avour; TheONTNAME="landsk" enables you to add a little dots to your name. If you are interested in having a font or font in your name, but it is not displayed in your actual document, you have to specify both the name and the font.
chap; Chances are you will be using this name throughout your entire website. Always remember that these names mean different things. Make your website easily accessible by including chap in your website's url or you could be missing out on customers.
cop; Always use copiers when printing your documents, even if you are using the web hoster's default settings. If you are using checkout forms, make sure they are not vulnerable torobat attacks.
email: An email address has become an important part of a business. Who doesn't like to get in touch with friends and family through it. It's also an easy way to advertise your business. This is effective for both home and business.
Fax: For all your communication needs, you should have a fax machine if you need to. Don't think that a photocopier is enough, you have to be sure that you have a fax capability.
Of u nu de -face-handleiding voor altijd moet gebruiken of moet bijwerken, u moet weten hoe u met deze drie soorten documenten om moet gaan. En met de manier waarop netwerken groeit, zijn er veel te veel websites met veel te veel sjablonen om dit allemaal aan te kunnen.